Termeni și condiții

Dispoziții Generale

1. Dispoziții inițiale
a) Acești Termeni și condiții de afaceri definesc relația dintre compania noastră, Surdu Dumitru Gabriel P.F.A., cu sediul în Iași, Str Pacurari nr 8, Jud Iași, înregistrată cu CUI 42862397, F22/869/2020, în calitate de vânzător și operator al e-shopului cu adresa web gabrielsurdu24fit.ro, și dumneavoastră, clientul nostru, care încheie un contract de cumpărare cu noi.

b) Aplicăm o abordare egală pentru toți clienții noștri și le oferim aceleași servicii și beneficii, indiferent dacă sunt sau nu consumatori. Prin urmare, regulile stabilite în cadrul acestor Termeni și condiții de afaceri sunt valabile pentru toți vizitatorii site-ului.

2. Încheierea acordului de cumpărare
a) Puteți încheia un acord de cumpărare cu noi fie de la distanță, prin intermediul magazinului online, sau al liniei telefonice pentru clienți și email.

b) În cazul unui acord de cumpărare încheiat de la distanță, comanda – plasată transmițând comanda prin pagina web, email sau prin intermediul liniei telefonice pentru clienți – constituie un proiect de acord. Comanda va fi valabilă pe o perioadă de 7 de zile, iar noi vom confirma primirea ei prin e-mail. Ca urmare, acordul de cumpărare va fi încheiat în momentul acceptării proiectului de acord de către noi, sub forma livrării produselor comandate. Vă vom informa prin e-mail despre expedierea produselor.

c) Livrăm produsele numai în cantități obișnuite pentru consumul casnic. În anumite cazuri (în special în cazul promoțiilor sau al lichidărilor de stoc), ne rezervăm dreptul de a fixa cantitatea maximă pe care o putem furniza.

 

Metode de Plată și Politica de Livrare a Produselor / Serviciilor

1. Metodele de plată acceptate sunt „plata ramburs” (la livrare), plata prin OP „Transfer Bancar” și plata cu cadul prin operator de plată „Netopia Payments”. Puteți selecta metoda de plată și de livrare din opțiunile pe care le oferim la finalizarea comenzii. Înainte de expedierea comenzii, vă vom notifica cu privire la metoda de plată selectată și la costurile aferente.

2. Metodele de plată și de livrare oferite în prezent, precum și prețurile aferente acestora, pot suferi modificări fără notificări în avans, și pot fi găsite aici.

3. Datele de livrare prezentate au caracter informativ și se bazează pe termenele de livrare preconizate de transportatori.

4. Ne rezervăm dreptul de a asigura livrarea gratuită a produselor, în anumite cazuri.

5. Livrarea produselor fizice se face prin curier în termen de maxim 5 zile lucrătoare (de la confirmarea comenzii) pe teritoriul României. Confirmarea comenzilor se face în maxim 48 de ore. În cazuri excepționale, livrarea poate întârzia până la cel mult 30 de zile calendaristice, fapt care va fi anunțat în scris prin metodele de contact declarate de către client la plasarea comenzii.

6. Livrarea serviciilor de consultanță și a produselor digitale se face prin telefon și email în termen de maxim 2 zile lucrătoare (de la confirmarea comenzii). 

 

 

Reclamații și Politica de Retur / Anulare

1. În cazul în care produsele prezintă un defect la livrare, putem conveni cu privire la compensație sub forma unui voucher. Aveți, de asemenea, dreptul de a cere eliminarea defectului, sub forma înlocuirii sau a reparării produsului. În situația în care eliminarea defectului este imposibilă sau nerealizabilă pentru noi, aveți dreptul de a revendica reducerea prețului de achiziție și, dacă defectul este substanțial, vă puteți, de asemenea, retrage din acordul de cumpărare. Aveți aceste drepturi și dacă un astfel de defect se manifestă mai târziu.

2. Ne asumăm responsabilitatea pentru defectele produselor, dacă acestea se manifestă în termen de doi ani de la livrarea acestora sau înainte de data de expirare menționată pe ambalaj.

3. Produsele vor fi considerate defecte în special atunci când nu au proprietățile obișnuite sau prezentate, nu servesc scopului, nu respectă cerințele legale sau nu au fost livrate în cantitatea convenită. Rețineți că sensibilitatea crescută sau reacția alergică la produsele livrate nu pot fi considerate defecte ale produsului. De asemenea, deficiențele privind cadourile și alte gratuități, pe care le furnizăm dincolo de limitele comenzii dumneavoastră, nu pot fi considerate defecte. Imaginile produselor din magazinul nostru sunt doar ilustrative și nu constituie o prezentare obligatorie a proprietăților bunurilor (de ex., ambalajul poate fi diferit, datorită unei modificări implementate de producător).

4. Vom răspunde cu plăcere tuturor întrebărilor referitoare la reclamații, la contact@gabrielsurdu24fit.ro sau la 0730 044 950. Vă rugăm să trimiteți produsele care fac obiectul reclamației pe adresa Iași, Str Str. Pacurari nr.8, Jud Iași, Romania, Cod Poștal 700511, doar după ce am primit și acceptat, prin email, în scris reclamația / plângerea.

5. Vă vom informa despre progresul reclamației, în special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, este posibil să vă contactăm prin telefon.

6. Vom lua o decizie cu privire la reclamație în maxim 48 de ore. Durata rezolvării reclamației, inclusiv îndepărtarea defectelor, poate dura până la 30 de zile. În caz contrar, aveți dreptul să vă retrageți din acordul de cumpărare. Este necesar ca dvs. să ne furnizați asistența necesară pentru respectarea termenului de mai sus.

7. În cazul unei reclamații justificate, vom suporta costurile aferente returnării produselor.

8. Pentru produsele personalizate (printate la cererea clientului) nu putem accepta returul și restituirea banilor dar vom deconta parțial (în cazuri excepționale) sumele achitate în caz de funcționalitate defectuoasă. 

9. În cazul returnării sumelor plătite, acestea se vor realiza prin transfer bancar în maxim 5 zile lucrătoare de la confirmarea sesizării / reclamației prin care se solicită rambursarea sumelor.